Top

Illusie wordt duur betaald!!

Illusie wordt duur betaald!!

Als mensen bij ons in de winkel komen en we leggen uit hoe de prijs van een parfum tot stand komt en je hoofdzakelijk betaalt voor de merknaam en marketing,
valt vaak hun mond open.
Of we krijgen te horen dat het in "hun branche" precies hetzelfde is.
B.v. Merk-kleding, -brilmonturen, -levensmiddelen enz.

Ook krijgen we vaak reacties van ongeloof en dat dat niet kan voor deze prijzen. Logisch, zeker als je gewend bent om meer dan het drievoudige uit te geven.
Daarbij ook met regelmaat opmerkingen dat het gaat om "neppers" of namaak.
Sommigen willen gewoonweg niet geloven dat wij de originele parfums aanbieden voor de prijzen zoals bij ons in de winkel en op deze webshop. 
"Voor deze prijzen? Dan moet het wel namaak zijn" 
Dit zit echt tussen de oren.  
Onwetendheid en de kracht van de marketing liggen hier aan ten grondslag.

Met als gevolg, dat men al "negatief bevooroordeeld" is, zonder het zelf geprobeerd te hebben. 

Namaak?
Namaak is verboden.
Het Parfumhuis waar wij mee samenwerken is een gerenommeerd internationaal bedrijf en actief in bijna 50 landen wereldwijd.
Het bedrijf bestaat al meer dan 13 jaar.

De Parfums worden gefabriceerd met geurextracten van de firma Drom.
Dit zijn exact dezelfde geurextracten die ook door de andere bekende parfumhuizen worden ingekocht. Hoezo namaak?
Namaak is iets heel anders.
Namaak heeft tot doel de koper te doen geloven dat hij of zij het origineel product koopt en dat inclusief kwaliteit, naam en verpakking.
Denk in dit geval aan de bekende "Braderie-geuren" met vaak enkele vormfoutjes.

Vaak is men niet op de hoogte van de productiewijze van van een parfum
en laat men zich verleiden door peperdure reclame's tot aankoop.


Reclame's met mooie mannen en knappe vrouwen, producten in dure verpakkingen
(die u vervolgens na gebruik toch weggooit) en prachtig ingerichte winkels.
Maar dit moet wel allemaal worden betaald. Door wie? Door U, de klant!!
En als de geur goedkoper is dan dezelfde geur in de winkel, tja dan moet
het wel namaak zijn… hoe verklaar je anders het prijsverschil.
Zo dus:

Wij doen niet aan reclame, gebruiken flesjes van gerecycled glas en normale verpakkingen én we gebruiken niet de gepatenteerde merknamen.
Want juist de merknamen én de verpakkingen zijn gepatenteerd en deze bepalen voor het overgrote deel de prijzen die u betaalt.
De Parfum-oliën zelf zijn vrij verhandelbaar.
En zodra de parfum gebotteld wordt komt er een dure en luxe verpakking omheen met de gigantisch dure merknaam.
Dus deze parfum-oliën zijn niet in het bezit van de bekende parfum-merken maar van de fabrikant en vrij verhandelbaar.

Onze slogan is daarom: Draag de geur en niet de naam of verpakking!!
De KRO, Rekenkamer, heeft een uitzending gewijd aan “Hoe duur is de Parfum”. 
Bekijk hier de verkorte versie: