Top

Goedkoop of Duurkoop?

Goedkoop of Duurkoop??!!

Misschien vind je het vreemd om dit onderwerp op een website aan te treffen die jou juist wil vertellen hoe goed en voordelig onze parfums zijn. 

Als mensen bij ons in de winkel komen en we leggen uit hoe het er in de Parfumwereld aan toegaat en je hoofdzakelijk betaald voor de merknaam en marketing, valt vaak hun mond open.

Ook krijgen we vaak reacties van ongeloof en dat dat niet kan voor deze prijzen. Logisch, zeker als je gewend bent om meer dan het drievoudige uit te geven.
Daarbij ook met regelmaat opmerkingen dat het gaat om "Neppers" of namaak.
Sommigen willen gewoonweg niet geloven dat wij de originele parfums aanbieden voor de prijzen zoals bij ons in de winkel en op deze webshop. 
"Voor deze prijzen? Dan moet het wel namaak zijn" 
Dit zit echt tussen de oren. 
Onwetendheid en de kracht van de marketing liggen hier aan ten grondslag.

Met als gevolg, dat men helaas hun "negatieve ervaringen" menen te moeten delen op internet, zonder het zelf geprobeerd te hebben. 

Namaak? Het Parfumhuis waar wij mee samenwerken is een gerenommeerd internationaal bedrijf en actief in bijna 50 landen. 
Het bedrijf bestaat al meer dan 12 jaar. 

De Parfums worden gefabriceerd met geurextracten van de firma Drom
Dit zijn exact dezelfde geurextracten die ook door de andere bekende parfumhuizen worden ingekocht. Hoezo namaak? 
Namaak is iets heel anders. 
Namaak heeft tot doel de koper te doen geloven dat hij of zij het origineel product koopt en dat inclusief kwaliteit, naam en verpakking. 
Denk in dit geval aan de bekende "Braderie-geuren" met vaak enkele vormfoutjes.

Vaak is men niet op de hoogte van de productiewijze van van een parfum 
en laat men zich verleiden door peperdure reclame's tot aankoop. 


Reclame's met mooie mannen en knappe meiden, producten in dure verpakkingen 
(die u vervolgens na gebruik toch weggooit) en prachtig ingerichte winkels. 
Maar dit moet wel allemaal worden betaald. Door wie? Door U, de klant!! 
En als de geur goedkoper is dan dezelfde geur in de winkel,
tja dan moet het wel namaak zijn…
Hoe verklaar je anders het prijsverschil:

Wij doen niet aan reclame, gebruiken flesjes van gerecycled glas en normale verpakkingen én we gebruiken niet de gepatenteerde merknamen. 
Want juist de merknamen en de verpakkingen zijn gepatenteerd. 
De Parfum-oliën NIET
En deze oliën zijn niet in het bezit van de bekende parfum-merken,
maar in bezit van de fabrikant en vrij verhandelbaar.

En zodra het gebotteld is, wordt er een naam aan gekoppeld en komt er een dure verpakking omheen. En juist deze ( m.n. de merknaam ) zijn gepatenteerd en bepalen voor het overgrote deel de prijs die de klant betaald.

Onze slogan is daarom: Draag de geur en niet de verpakking!!
De KRO Rekenkamer heeft een uitzending gewijd aan “Hoe duur is de Parfum”. 
Bekijk hieronder de verkorte versie.